HelpSystems is nu Fortra.

Onze softwarepartner heeft zijn naam gewijzigd van Helpsystems naar Fortra. Hun nieuwe merkidentiteit markeert een strategische verschuiving naar het bieden van globale klanten een enkele lijn van cyberverdediging.

HelpSystems heeft aangekondigd dat het Fortra is geworden, een naam die synchronisatie is met beveiliging en verdediging. Deze evolutie weerspiegelt de versterkte toewijding van het bedrijf om klanten te helpen de complexiteit van cybersecurity te vereenvoudigen in een zakenomgeving die steeds meer onder beschieting staat. Met een sterkere verdedigingslinie van één leverancier kunnen organisaties van alle soorten zich tot Fortra richten om de beveiligingsvolwassenheid te verhogen en de lasten voor de dagelijkse productiviteit te verminderen.

"De cybersecurity-industrie verandert altijd en wij veranderen mee", aldus Kate Bolseth, CEO van Fortra. "Dit is een belangrijk en opwindend moment voor ons terwijl we een nieuw, audacious pad naar voren definiëren dat positieve verandering zal brengen aan de industrie en onze klanten. Iedereen bij Fortra staat achter deze beweging om de schijnbaar onbeheersbare beveiligingsuitdagingen aan te pakken en het constante zorgen te verminderen die onze klanten ervaren. Als Fortra willen we dat onze klanten ons zien als hun cybersecurity-bondgenoot, op elk moment van de reis."

In de afgelopen jaren is Fortra gegroeid tot meer dan 3.000 medewerkers met kantoren in 18 landen en meer dan 30.000 globale klanten. Als onderdeel van deze evolutie richtte het bedrijf zich op cybersecurity en automatisering, en bouwde het een topklasseportfolio met belangrijke mogelijkheden op het gebied van datasecurity, infrastructuurbescherming en beheerde beveiligingsdiensten. Deze overnames hebben onder andere Alert Logic, Digital Guardian, Cobalt Strike, Tripwire, Digital Defense, Terranova Security, Agari, PhishLabs, Core Security, GoAnywhere, Titus en andere bekende software- en dienstverleners omvat.

Een rijk aanbod van bewezen oplossingen heeft het rooster van brancheexperts van de organisatie opgebouwd en heeft innovatieve integraties mogelijk gemaakt om klanten te helpen uitdagingen op een nieuwe, gestroomlijnde manier op te lossen. Deze integraties omvatten opkomende dreigingsintelligentie voor een effectievere bescherming tegen snel evoluerende cyberdreigingen. In feite houdt het 350-personeelsteam voor dreigingsonderzoek en -intelligentie van Fortra zich op de hoogte van opkomende dreigingen, niet alleen om klanten te begeleiden in hun verdedigingsinspanningen, maar ook om hun software en diensten te voorzien van cruciale inzichten.